اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 39
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 34 نفر
بارديد ديروز : 37 نفر
بازديد هفته : 152 نفر
بازديد ماه : 2,772 نفر
بازديد سال : 21,564 نفر
بازديد کلي : 41,086 نفر

افراد آنلاين : 3
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
goldtem.r98.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
گلد


کاشت مژه موقت یا اکستنشن مژه این روزها رایج شده است و بله، مشکلاتی نیز وجود دارد بسیاری از افراد دوست دارند با مژه های بلند و خوش فرم زیبایی چشمان خود را دو چندان کنند با این حال، سرم ها گزینه دیگری برای تقویت و چند منظوره پلک زنان هستند در ادامه می توانید با روش های کاشت پلک، هزینه ها، مشکلات و نکاتی که باید در مورد کاشت پلک به آنها توجه کنید، آشنا شوید. با آموزشگاه و آکادمی خانه عروس همراه باش.

انواع کاشت مژه

کاشت مژه به دو صورت انجام می شود. کاشت دائمی (سالن و کلینیک) و کاشت مژه موقت.

در مورد کاشت مصنوعی یا استفاده از مژه مصنوعی از چسب استفاده می شود که عمر کوتاهی دارد و بسته به ضخامت مژه ها از مژه مصنوعی استفاده می شود. اگر مژه های طبیعی کمی دارید، استفاده از مژه مصنوعی خوب خواهد بود. در مژه های مصنوعی، مژه های طبیعی برداشته نمی شوند و مژه های مصنوعی با چسب روی مژه های طبیعی پردازش می شوند.

برای انجام عمل های تهاجمی پیوند چشم باید به کلینیک تخصصی پوست و مو دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه کرد. با لیتیس، شاخه های کوتاه و نازک درمان می شوند. جراحی مژه بسیار خاص است و باید با دقت انجام شود. همه کاندیدای پیوند چشم تهاجمی نیستند.

برای افراد مبتلا به بیماری های پوستی، این روش تهاجمی پس از معاینه کامل و تشخیص پزشک انجام می شود. قبل از روش تهاجمی کاشت مژه، انجام آزمایشات تجویز شده توسط پزشک ضروری است. آناتومی و زیبایی مژه، رفع موهای زائد سر و مژه ها مهارت هایی است که متخصصان پوست و آرایشگر دارند نه پزشکان عمومی.

اگر کاندیدای این روش هستید، نباید قبل از عمل از داروهای انعقاد خون، مکمل های ورزشی و الکل استفاده کنید. استفاده از آنتی بیوتیک ها نیز مستلزم نظارت پزشک است.

بنابراین اپراتور مجرب این کار باید هر مژه مصنوعی را به مژه طبیعی بچسباند. هرچه این کار با حوصله بیشتری انجام شود، نتیجه تمیزتر و بهتر خواهد بود. در اکستنشن باید به طول، رنگ، شکل و ضخامت مژه های طبیعی توجه کنید تا محصول نهایی شما را شگفت زده نکند و از فاصله نسبتا نزدیک قابل تشخیص نباشد.

طول مژه مصنوعی به شکل و فرم مژه های طبیعی شما بستگی دارد. البته نباید بیش از 2 برابر طول مژه های طبیعی شما باشد. اگر بیشتر از این مقدار باشد موثر است و باعث افزایش سرعت کاهش می شود. البته گاهی پیش می آید که آرایشگر به دلیل بی کفایتی، اکستنشن را به گونه ای نصب می کند که مژه های پلک پایین به مژه های پلک بالا می چسبد و نتیجه این عمل کندن آن است. مژه طبیعی

اکستنشن ها باید از مواد باکیفیت با تاریخ مصرف ساخته شوند و گاهی از ابریشم یا حتی موی انسان ساخته می شوند. اگر به دنبال کاشت مژه موقت هستید، توجه داشته باشید که انتظار نداشته باشید ماه ها دوام داشته باشند. 4 تا 8 هفته کافی است. ترفندی که برخی از خانم ها برای تست استحکام و ماندگاری مژه مصنوعی در طول هفته از آن استفاده می کنند، کشیدن برس ریمل روی مژه ها است. برس ریمل شما البته باید شخصی باشد و باید از تمیز بودن آن مطمئن شوید.

چسب استفاده شده در اکستنشن گاهی اوقات باعث عفونت و سوزش چشم ها و پلک ها می شود و انجام مجدد و تنظیم اکستنشن بدون استراحت دادن به مژه ها و چشم ها می تواند برای سلامتی خطرناک باشد. افزودنی های استفاده شده در اکستنشن در دراز مدت برای سلامت چشم و مژه مضر هستند. از طرفی ماسک های مصنوعی نیز حاوی مواد شیمیایی هستند و گاهی از فلزات سمی در ترکیب آن ها استفاده می شود.

عامل قدرت مژه مصنوعی لاتکس است که در تولید چسب استفاده می شود که استفاده مداوم از آن باعث اگزمای پوستی می شود. این چسب ها می توانند باعث نازک شدن مژه های طبیعی و کاهش جریان خون در ناحیه چسبیده شدن مژه ها شوند.

مژه های مصنوعی اغلب برای افرادی که مژه های طبیعی آنها در اثر سوختگی آسیب دیده است توصیه می شود. اما اگر توصیه پزشکی خاصی ندارید، زیاده روی نکنید. متخصصان پوست توانایی مشابهی با آرایشگران و آرایشگران در تشخیص شرایط کاشت مو ندارند.

عوارض مژه

اکستنشن مو مانند لیفت صورت و چربی سوزی و بسیاری از عمل های زیبایی دارای عوارض و خطراتی است. به خصوص اگر این روش ها توسط افراد بی تجربه با تجهیزات غیراستریل نشده انجام شود، عواقبی را به همراه خواهد داشت. متأسفانه در سال های اخیر در مورد عوارض اکستنشن مو زیاد شنیده ایم و بسیاری از خانم ها در شبکه های اجتماعی به عواقب اکستنشن بد اشاره کرده اند.

اکستنشن مژه باید توسط متخصص انجام شود. زیرا انجام این کار به صورت آماتور بدون رعایت اصول بهداشتی و حرفه ای به ریشه مژه ها آسیب می رساند. ریشه مژه بسیار حساس است و اگر بدون توجه به فیزیولوژی چشم مورد حمله قرار گیرد آسیب جدی به آن وارد می کند. اکستنشن مژه برای افزایش حجم و بلندی مژه ها استفاده می شود. اما برداشتن تعداد زیادی مژه طبیعی برای افزایش طول مژه یکی از معایب اکستنشن است.

اگر ریشه مژه های شما به دلیل اکستنشن آسیب دیده است. این احتمال وجود دارد که رشد طبیعی مژه تحت تأثیر قرار گیرد یا به طور کلی متوقف شود. در این فرآیند مژه ها پیوسته و متوالی هستند و اگر بین آنها فاصله نباشد، ریشه مژه بسیار آسیب می بیند.

البته باید توجه داشته باشید که ریزش مژه در بیست و چهار ساعت اول بعد از عمل اکستنشن طبیعی است اما ریزش مکرر در بیست و چهار ساعت آینده باید جدی گرفته شود و برای بررسی سالن به پزشک و متخصص پوست مراجعه کنید. !

یکی از رایج ترین دلایل ریزش مژه ها پس از اکستنشن، خالی بودن ابزار و دست های کثیف آرایشگر است. آرایشگران باید از دستکش یکبار مصرف استفاده کنند و زگیل یا قارچ نداشته باشند. عفونت هایی که اغلب در لبه پلک ها و مژه ها ظاهر می شوند، گاه به دلیل استفاده از وسایل غیربهداشتی و تماس دست های کثیف با چشم های زیبایی ایجاد می شوند.

تورم پلک ها یکی از عوارض استفاده از مژه مصنوعی است. افرادی که سابقه بیماری پلک دارند بیشتر مستعد اکستنشن مژه هستند. البته درد چشم با کاشت مژه مصنوعی تشدید می شود.

زمان مناسب برای حفظ اکستنشن مژه

اگر به اکستنشن مژه علاقه دارید توصیه می شود بیشتر از ۲ ماه دوام نداشته باشد و پس از آن اکستنشن را بردارید و به چشم و مژه خود استراحت دهید. کشش مکرر بدون فواصل زمانی باعث آسیب طبیعی مژه و ساییدگی آن می شود. این آسیب گاهی غیر قابل برگشت است.

البته اخیراً دانشمندان سوزنی اختراع کرده اند که با استفاده از آن می توان دارو را به بافت های حساس مانند لبه چشم و ریشه چشم تزریق کرد و این ممکن است عاملی برای کاهش التهاب چشم در زنان مبتلا به بیماری های جانبی باشد. . اثرات اکستنشن مو البته اگر فکر می کنید که این موارد دلیل اصلی قرمزی بعد از اکستنشن مو یا مژه مصنوعی هستند، در اشتباه هستید.

اکستنشن و پاک کننده مژه

اگر می خواهید برای مدت کوتاهی از اکستنشن استفاده کنید، استفاده از مژه مصنوعی گزینه بهتری است. البته مژه های مصنوعی در صورتی که از مواد و مارک های باکیفیت ساخته نشده باشند و استانداردهای لازم را نداشته باشند، روی فولیکول های مو تاثیر گذاشته و باعث تورم پلک می شوند. چسب هایی که برای زدن مژه مصنوعی استفاده می کنید باید تاریخ انقضا داشته باشند و مواد تایید شده باشند و به مژه های طبیعی شما آسیب نرسانند.

اگر در پایان سال از مواد شوینده زیاد استفاده می کنید، توجه داشته باشید که مخلوط کردن مواد شوینده یا شوینده با مواد سفید کننده در یک فضای کوچک مانند حمام یا توالت خطرناک است و این تداخل باعث ترشح می شود. گاز کلر سلامت دهان، چشم ها و پلک ها در خطر خواهد بود. به ویژه می تواند اثربخشی چسب مژه مصنوعی را تضعیف کند و باعث ریزش مژه مصنوعی شود.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 9
[ چهارشنبه 23 خرداد 1403 ] [ 21:37 ] [ sahim6 ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By goldtem :.

آرشيو
جست و جو