اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 37
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 13 نفر
بارديد ديروز : 36 نفر
بازديد هفته : 13 نفر
بازديد ماه : 1,459 نفر
بازديد سال : 15,591 نفر
بازديد کلي : 35,113 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
goldtem.r98.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
گلد

متن آهنگ خیر پیش علیرضا طلیسچی

اگه میشد بی خیال تو یکی شم
میتونستم دیگه هرکی که بگی شم
درد من اینه که خیلی دلم گیره هرجایی بری میره عزیزم
تو ولی کندی و وضعیتت بد نیست قلبت ازم سیره عزیزم
خیر پیش نفسم بودی گرفتیش دیگه ام مهم نی هیچیش
تو نفس بکش به جا من
حیف شد ولی ارزش تو رو داره
واسه تو نباره چشم من واسه کی باید بباره

 آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام «خیر پیش»

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 57
[ سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 ] [ 9:45 ] [ sahim6 ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By goldtem :.

آرشيو
جست و جو