اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 39
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 5 نفر
بارديد ديروز : 28 نفر
بازديد هفته : 5 نفر
بازديد ماه : 5 نفر
بازديد سال : 21,665 نفر
بازديد کلي : 41,187 نفر

افراد آنلاين : 2
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
goldtem.r98.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
گلد


یکی از موضوعات مهم در سئو و بهینه سازی داخلی وب سایت آدرسی است که به هر دلیلی تغییر می کند. وب سایت شما ممکن است حاوی مقالات یا صفحاتی باشد که می خواهید آدرس (URL) آنها را تغییر دهید یا اعتبار را به صفحه دیگری منتقل کنید. یکی از راه حل ها این است که صفحه فرود را به یک صفحه جدید هدایت کنید. ریدایرکت ها به طور کلی به دو نوع تغییر مسیر 301 و 302 تقسیم می شوند، همانطور که می دانید ریدایرکت 301 تغییر آدرس دائمی و 302 تغییر آدرس موقت است. در کل این موضوع و تغییر آدرس صفحه داخلی در صورت تغییر به آدرس جدید باید یاد بگیرید. در این مقاله نحوه کار با افزونه ریدایرکت وردپرس را به شما آموزش می دهیم. این مقاله حاوی نکات بسیار مهمی است و توصیه می کنیم آن را تا انتها مطالعه کنید. با مجله وب مستر بلاگتون همراه باشید.

تغییر آدرس به سایت

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، یکی از مهم ترین موارد برای انتقال آدرس های قدیمی وب سایت به آدرس های جدید، تغییر مسیر آنها است. کنترل را می توان به چند روش انجام داد، یکی در قسمت CMS و دیگری قرار دادن کد و آدرس در Htaccess. یکی از رایج ترین راه حل ها در وردپرس استفاده از پلاگین ها است و برای این کار باید به فکر تهیه یک افزونه خوب باشید. یکی از افزونه هایی که از نظر امنیت و پایداری و مسائلی مانند کاهش کیفیت سایت می توان به آن اشاره کرد افزونه تغییر مسیر وردپرس به نام Redirection است. این افزونه شامل بسیاری از ابزارها و ویژگی هایی است که در طول این مقاله به شما نشان داده ایم. با ما بمان.

اهمیت تغییر مسیر

یکی از مسائلی که وجود دارد و قصد داریم در این بخش از مقاله به بررسی آن بپردازیم، اهمیت جهت‌گیری است. زمانی که صفحه ای را از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل می کنید یا به هر دلیلی URL صفحه را تغییر می دهید، تغییر مسیر باید انجام شود. می خواهید در صفحه دیگری پرونده تشکیل دهید. البته ریدایرکت ها همیشه در صفحات داخلی یک وب سایت نیستند و زمانی که قصد دارید دامنه وب سایت خود را تغییر دهید، باید دوباره ریدایرکت کنید. حال اگر می خواهید آدرس صفحات داخلی وب سایت خود را به صفحات جدید تغییر دهید، باید با افزونه یا روش دیگری این کار را انجام دهید. توصیه می‌کنیم از یک افزونه برای ذخیره آدرس‌ها و بررسی آسان آن‌ها استفاده کنید تا مجبور نباشید با تغییرات بعدی با مشکلات جدی روبرو شوید.

افزونه ریدایرکت برای تغییر مسیر در وردپرس

افزونه های زیادی برای این کار وجود دارد که می توانید در وب سایت وردپرس بیشتر آنها را بررسی کنید. اما در این بین برای سهولت کار افزونه ای را به شما پیشنهاد می کنیم که تحت تاثیر ابزارهای زیادی است و سال هاست که از این افزونه برای ارسال آدرس استفاده می کنیم. Redirection Plugin Redirection یک افزونه حرفه ای برای ریدایرکت های 301 و 302 است که در مقایسه با افزونه های مشابه خود حجم کمی دارد و گردش کار دلپذیری را برای شما به ارمغان می آورد.

افزونه آموزش عملکرد و تغییر مسیر

شما می توانید این افزونه را به دو صورت نصب کنید، یکی اینکه افزونه ای که در انتهای این مقاله داده شده را دانلود کرده و بر روی هاست خود نصب کنید و دیگری این که به قسمت Plugins داشبورد وردپرس خود بروید و سپس گزینه Add را انتخاب کنید. در حال انجام. مطابق تصویر زیر

هنگامی که در صفحه افزودن افزونه های وردپرس قرار گرفتید، اگر افزونه ای را دانلود کرده اید، می توانید آن را از بالای صفحه نصب و فعال کنید. در غیر این صورت باید با استفاده از قسمت اصلی و جستجو عبارت redirect را در قسمت جستجو وارد کنید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه برای مدیریت آن باید از پیشخوان وردپرس به قسمت tools رفته و گزینه redirect را انتخاب کرده و وارد قسمت مدیریت این افزونه شوید.

پس از انتخاب گزینه مورد نظر وارد قسمت مقابل افزونه ریدایرکت می شوید. شمارنده این افزونه امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید ریدایرکت های مورد نظر خود را از طریق این صفحه انجام دهید.

نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم آموزش کار با افزونه ریدایرکت را برای شما مرور کنیم. برای یادگیری بهتر ویدیوی تهیه شده در این زمینه را مشاهده کنید. در این ویدیو چندین نکته مهم را بررسی کرده ایم که ممکن است برای شما مفید باشد. فیلم آموزش ریدایرکت را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید.

مشاهده ادامه: https://blogten.ir/redirection-scr-p/ 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 61
[ شنبه 10 تیر 1402 ] [ 11:54 ] [ sahim6 ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By goldtem :.

آرشيو
جست و جو